Oplossingen

Digitale postkamer

 

Hoe zit het met uw post verwerking? Bent u tevreden of kan de verwerking efficiënter en goedkoper?

Herkent u de volgende uitdagingen?

  • dpk stijgingStijgend aantal cliënten en meer documenten te registreren
  • dpk onbekendOnbekend met de verwerkingstijd per document
  • dpk transparantieMeer druk de organisatie omtrent transparantie en kosten

Met de kennis van Docuwork en de kwaliteit en efficiëntie van DocYard kunnen alle binnenkomende documenten worden gedigitaliseerd, geregistreerd en gerouteerd in uw documentmanagement of ERP systeem.

De voordelen van het gebruik van een digitale postkamer ziet u terug in:

  • Snellere verwerking van de inkomende documenten door:
    - Minder handmatige handelingen in de postkamer
    - juiste routering naar medewerkers
    - Minder handmatige handelingen door de backoffice medewerkers

  • Betere informatievoorziening naar klanten, leveranciers en interne medewerkers 

  • Digitale opslag van kwalitatief hoogwaardige documenten met een minimale bestandsomvang


Processtappen

De digitale postkamer oplossing moet in staat zijn om een grote diversiteit aan documenten (zowel papieren als elektronische documenten) automatisch te identificeren, routeren en opslaan. Om dit te realiseren maakt Docuwork gebruik van de technologie van de Duitse firma Luratech, de enige leverancier die alle technologie op het gebied van OCR, data extractie, data classificatie, MRC-compressie, convertering naar PDF/A en processturing en bewaking tot één oplossing bij elkaar heeft gebracht. Docuwork streeft altijd naar een optimale verhouding tussen inzet van technologie en mensen. Naast de prijswinnende technologie van Luratech zijn in de digitale postkamer van Docuwork medewerkers actief die een afstand hebben tot de arbeidsmarkt.

  digitale postkamer oplossing


Inventarisatie

Na een korte inventarisatie van de wensen kunnen wij u voorzien van een voorstel op maat. Hierin wordt geadviseerd wat de beste oplossing is voor de verwerking van uw documenten. Deze oplossing kan bestaan uit volledige outsourcing van alle postkamer activiteiten of hulp bij het inrichten van uw eigen postkamer met de DocYard software van Docuwork.


Oplossing

Hieronder een beknopt overzicht van de mogelijkheden, waarbij natuurlijk geldt dat uw oplossing altijd maatwerk is op basis van uw wensen.

Pakket 1
Aanschaf

  • Volledige verwerking bij u op de locatie
  • Implementatie Docuwork

Voordelen

  • Zelf controle over de verwerking
  • Gebruik maken van bestaande FTE's

Kosten

  • Basic model waarbij per keer aantallen worden ingekocht. (Zeer geschikt voor projecten)
  • Advanced model waarbij na aanschaf per jaar support wordt afgenomen

Pakket 2
Combi

  • Scannen bij u op de locatie
  • Combi verwerking klant en Docuwork

Voordelen

  • Eventueel eigen capaciteit op te schalen met capaciteit van Docuwork
  • Gebruik maken van de schaalvoordelen van Docuwork m.b.t. licentie

Kosten

  • Vast tarief voor zaken als scanners en licenties
  • Variabel tarief per (soort) documentregistratie

Pakket 3
Outsourcen

  • Scannen bij Docuwork
  • Verwerking bij Docuwork

Voordelen

  • Kennis en kunde van Docuwork m.b.t. document management
  • Geen zorgen over voortgang van de verwerking o.b.v. SLA

Kosten

  • 1, 2 of 3 jarig contract
  • Variabel tarief per (soort) documentregistratie

 

Meer informatie

Wilt u meer informatie over de digitale postkamer dan kunt u contact opnemen met Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. .

  • Standaard
  • Titel
  • Datum
  •  

    Hoe zit het met uw post verwerking? Bent u tevreden of kan de verwerking efficiënter en goedkoper?

    Lees meer
  •  

    Het Factuurportaal van Docuwork is een service om u te ontlasten en te ontzorgen door uw facturen om te zetten naar factuurgegevens in UBL2 formaat en een pdf/A document zodat deze direct verwerkt kunnen worden in uw financiële toepassing en digitaal gearchiveerd.

    Lees meer
  •  

    Het archief is het geheugen van uw organisatie. Een goed opgezet archief verhoogt de daadkracht van uw bedrijf. Een digitaal archief maakt het mogelijk dat u op elk gewenst moment en op iedere locatie, kunt beschikken over de benodigde documenten en dossiers.

    Lees meer