Het archief is het geheugen van uw organisatie. Een goed opgezet archief verhoogt de daadkracht van uw bedrijf. Een digitaal archief maakt het mogelijk dat u op elk gewenst moment en op iedere locatie, kunt beschikken over de benodigde documenten en dossiers.
Over welk archief u ook beschikt of wenst te beschikken (papier, digitaal of combinaties), wij brengen en/of houden uw archief op efficiënte wijze snel toegankelijk.
Met onze electronische documentverwerking worden uw papieren documenten door hoogwaardige scanners in perfecte kwaliteit gedigitaliseerd. De documenten kunnen in meerdere formaten op diverse opslagmedia aan u ter beschikking worden gesteld.
De indexen, welke door barcode, OCR, ICR of data-entry van de documenten gegenereerd worden, maken een eenvoudige en gebruikersvriendelijke zoekfunctionaliteit mogelijk. Ook kunnen de indexdata naar uw individuele wensen in elke willekeurige database of document managementsysteem worden opgenomen.
Docuwork heeft afgelopen periode veel verschillende backlog projecten afgerond voor het digitaliseren van onder meer; personeelsdossiers, klantdossiers, huurderdossiers, studentdossiers, bouw- en milieudossiers.
Hieronder een aantal referenties:
- Gemeente Staphorst, Digitaliseren bouw-en milieu dossiers
- Gemeente Skarsterlan, Digitaliseren subsidie- en milieu dossiers
- Gemeente De Marne, Digitaliseren milieu dossiers
- Provincie Drenthe, Digitaliseren milieu dossiers
- Woningstichting Domesta, Digitaliseren huurderdossiers
- Gemeente Haren, Digitaliseren dossiers Bouw, wmo en wwb
Zie voor meer referenties ons uitgebreide overzicht:
Meer informatie:
Voor meer informatie over onze werkwijze bij het digitaliseren van archieven kunt u hier klikken.
Ook bieden wij onze klanten aan om de papieren archieven na digitalisering eventueel via onze partner te laten vernietigen of op te slaan in een externe opslag van Reisswolf.
Wilt u meer informatie over backlog scanning dan kunt u contact opnemen met verkoop@docuwork.nl.